IELTSMatters

دانلود رایگان کتاب Cambridge English Top Tips for IELTS Academic به همراه CD

دانلود رایگان کتاب Cambridge English Top Tips for IELTS Academic به همراه CD

ماژول:آکادمیک

اگر به دنبال کتابی هستید که نکات بسیار مهم آزمون آیلتس را به شما آموزش دهد، کتاب حاضر می‌تواند منبعی بسیار مناسب برای این هدف باشد. کتاب Top Tip for IELTSدربرگیرنده دو بخش مفید و مهم در ابتدا و انتهای کتاب است. بخش اول بخشی تحت عنوان How to revise for IELTS است که در ابتدای کتاب پیش از شروع فصل‌های آموزشی آمده است. این بخش نکات مهمی را در مورد برنامه‌ریزی و بهره‌وری از زمان برای مطالعه و مرور کتاب ارائه کرده است.

بخشی که در انتهای کتاب آورده شده است What to do on the day نام دارد و این قسمت به زبان‌آموز کمک می‌کند تا قبل از برگزاری امتحان اصلی، فضایی مشابه امتحان برای خود تداعی کرده و با استفاده از تست ها و نکات ارائه‌شده خود را برای حضور در امتحان ارزیابی نماید.

لازم به ذکر است به همراه این کتاب ارزشمند ما برای شما زبان‌آموزان عزیز CD و نرم‌افزار این مجموعه را نیز برای شما قراردادیم که به‌وسیله آن می‌توانید از خودتان امتحان بگیرید و خود را محک بزنید،ما در آیلتس مترز به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً نرم‌افزار این مجموعه را نصب کنید و در آزمون‌های آنلاین و رایگان آن نیز شرکت کنید.

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان کتاب Cambridge English Top Tips for IELTS Academic به همراه CD»

  1. سلام. من این محصول را خریداری کرده ام ولی در سی دی آن از فایل های صوتی mp3 برای آن دسته از ترنسکریپ تهایی که آورده خبری نیست. در حالی که برای قسمت listening یک عالمه قسمتهایی به نام ترنسکریپت هستش که علامت هدفون کنارشونه و این بدان معنی است که فیل صوتیش باید در سی دی موجود باشد. اما نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 4.6 / 5. تعداد امتیازات: 9