IELTSMatters

دانلود رایگان ویرایش دوم مجموعه کتاب های Inside Reading

دانلود رایگان ویرایش دوم مجموعه کتاب های Inside Reading

آیا به دنبال یک منبع بین المللی و کامل برای تقویت مهارت ریدینگ خود هستید؟ ویرایش دوم مجموعه کتاب های اینساید ریدینگ Inside Reading مجموعه ای است که این عنوان کاملا برازنده آن است.

در این بخش قصد داریم ویرایش دوم مجموعه Inside Reading که از انتشارات اکسفورد منتشر شده است را به شما عزیزان تقدیم کنیم. بدون شک یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن مهارت انگلیسی، خواندن متون متنوع و متعدد به زبان انگلیسی است. همچنین با خواندن متن های بیشتر مهارت نوشتاری شما نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت. مجموعه انگلیسی Inside Reading  یکی از بهترین مجموعه های موجود برای تقویت مهارت خواندن و افزایش دامنه ی لغات شماست. یکی از خاصیت های مهم مجموعه انگلیسی Inside Reading این است که خواندن متون آکادمیک، علمی و تخصصی را فرا بگیرید و بتوانید در حین خواندن بدون کاهش سرعت، درک مطلب درست و کاملی از متن خوانده شده به دست بیاورید.

این مجموعه در چند سطح مختلف شامل متون متنوع و گسترده از مباحث علمی تا اکادمیک و موضوعات داغ و به روز معاصر می باشد. هر کتاب شامل ده درس می باشد که هر کدام به نوبه خود به یک موضوع خاص و منحصر بفرد پرداخته است. باید اشاره کنیم، دو متن بسیار مهم و با اهمیت در سطح دانشگاهی در هر درس گنجانده شده که به دنبال آن نیز تمرین هایی بسیار راهبردی  و اصولی برای کسب نتیجه بهتر قرار گرفته است. در پایان هر کتاب، لیست واژگان کل دروس برای دسترسی هر چه بیشتر اورده شده است.

هم اکنون به صورت رایگان از آیلتس مترز!

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

9 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان ویرایش دوم مجموعه کتاب های Inside Reading»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد امتیازات: 16