IELTSMatters

دانلود رایگان کتاب 12IELTS READING TESTS – PASSAGE 2

دانلود رایگان کتاب 12IELTS READING TESTS – PASSAGE 2

ماژول:جنرال و آکادمیک

این کتاب به عنوان یک منبع اساسی برای زبان‌آموزانی که به دنبال آماده‌سازی برای بخش خواندن آزمون آیلتس هستند، طراحی شده است. با ارائه 12 آزمون کامل خواندن که به طور کامل با ساختار و موضوعات واقعی آزمون آیلتس مطابقت دارد، این کتاب به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا با شیوه‌های مختلف پرسش و موضوعات متنوع آشنا شوند و برای آزمون آماده شوند.

هر آزمون شامل یک متن خواندنی و سوالات مرتبط با آن است، که به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های خواندن خود را در مواجهه با نوع سوالات مختلف بهبود بخشند و با روش‌های موثر برای پاسخ به سوالات آشنا شوند.

علاوه بر این، هر آزمون شامل پاسخ‌های تشریحی و توضیحات مربوط به هر سوال است، که به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا عملکرد خود را ارزیابی کرده و بهبود بخشند. همچنین، این کتاب شامل توصیه‌ها و راهنمایی‌هایی برای بهبود عملکرد در هر بخش آزمون می‌باشد.

با تمرکز بر آزمون‌های کامل و مطابق با استانداردهای آزمون آیلتس، “12 آزمون خواندن آیلتس – متن 2″ به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا با شیوه‌های موثر برای حل سوالات آشنا شوند و برای کسب نتایج موفق در آزمون آیلتس آماده شوند. این کتاب یک منبع ارزشمند برای زبان‌آموزانی است که به دنبال آماده‌سازی کامل برای آزمون آیلتس هستند.

هم اکنون به صورت رایگان از آیلتس مرز!

تعداد صفحات کتاب:38

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 2.5 / 5. تعداد امتیازات: 18