IELTSMatters

دانلود رایگان کتاب Collins Writing for IELTS

دانلود رایگان کتاب Collins Writing for IELTS

ماژول:آکادمیک

مجموعه کتاب‌های آمادگی آزمون آیلتس کالینز Collins از منابع معروف و پرکاربرد در آمادگی این آزمون در هر چهار مهارت اصلی speaking، listening، writing و reading به شمار می‌روند. در هرکدام از این کتاب‌ها در 12 درس به آماده‌سازی زبان‌آموز برای امتحان آیلتس پرداخته می‌شود. اگر مهارت رایتینگ مانعی در جهت کسب نمره‌ی موردنیاز شما در آزمون آیلتس می‌باشد، کتاب Collins Writing for IELTS می‌تواند شمارا در این زمینه یاری دهد.

کتاب رایتینگ کالینز قدم‌به‌قدم شمارا با نحوه صحیح رایتینگ نویسی آشنا می‌کند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که چیزی از قلم نمی‌افتد.
همچنین این کتاب شمارا با نگارش رایتینگ تسک یک آیلتس آکادمیک آشنا می‌کند. پس از مطالعه این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه رایتینگی مناسب در مورد چارت‌ها، جدول‌ها، نمودارهایی میله ایی و …. بنویسید. لغات موردنیاز، گرامر مناسب جمله نویسی های مقایسه ایی و … همه در این کتاب پوشش داده‌شده‌اند و نکات کلیدی نیز در حاشیه صفحات موجود هستند.

درنهایت، این کتاب برای یادگیری کسانی که نمره‌ی آن‌ها در حد ۵ و یا ۵/۵ بو ده و برای نمره‌ی ۶ و یا بالاتر هدف‌گذاری کرده مناسب و ایدئال می‌باشد.

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان کتاب Collins Writing for IELTS»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 4.6 / 5. تعداد امتیازات: 21