IELTSMatters

بسته جامع آموزشی آزمون آیلتس آپدیت شد !

با توجه به استقبال شما عزیزان و همراهان همیشگی مجموعه تخصصی آیلتس مترز از بسته جامع آموزشی منابع آیلتس، این پکیج جامع آموزشی به منظور افزایش کیفیت و بهره وری آن و با توجه به انتقادات و پیشنهادات با ارزش شما زبان آموزان عزیز بروز رسانی شد. شایان ذکر است هم اکنون این بسته جامع آموزشی شامل بروز ترین و بهترین منابع منتخب آمادگی آزمون آیلتس می باشد که با پایین ترین هزینه ممکن توسط متخصصین و اساتید مجرب آزمون آیلتس آماده شده است.-

توضیحات بیشتر :

این بسته جامع آموزشی با حجمی بیش از 50 گیگابایت در 12 دی وی دی می تواند تمام نیازهای شما زبان آموزان عزیز را برای آزمون آیلتس پاسخ گو باشد. این بسته شامل منابع متنوع ویدیویی، صوتی و همچنین کتاب ها و فایل های با کیفیت PDF می باشد که همگی جزء بهترین و با ارزش ترین منابع آزمون آیلتس و سایت آیلتس مترز می باشد و هرینه خرید تک تک منابع موجود در این پکیج (بدون محاسبه هزینه دانلود و….) چند برابر هزینه خرید این بسته آموزشی به صورت یکجا می باشد ،در این مجموعه بی نظیر 16 مجموعه ویدیویی آموزش آیلتس موجود است که تمام مهارت های این آزمون را از صفر تا صد به شما آموزش می دهد و بدون هیچ اغراقی می تواند شما را از شرکت در تمام کلاس های حضوری و غیر حضوری که معمولا با مبالغ بسیار بالا برگزار می شوند کاملا بی نیاز کند.

همچنین همراه با این پکیج ارزشمند یک دفترچه راهنمای مطالعه دقیق تمام مهارت های آزمون آیلتس نوشته شده توسط متخصصین این مجموعه به شما زبان آموزان عزیز تقدیم می گردد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این بسته آموزشی استفاده کنید و لذت ببرید. حتی در صورت نیاز به اطلاعات و مشاوره بیشتر می توانید با متخصصن ما در مجموعه آیلتس مترز به صورت آنلاین در ارتباط باشید و برای نحوه مطالعه خود مشاوره بگیرید.

قیمت : فقط 289 هزار تومان- تعداد محدود!

ثیت سفارش در لینک زیر 👇👇👇

 

 

Share
Share
Share

مدیر آیلتس مترز