IELTSMatters

دانلود رایگان مجموعه کتاب های Speak Now

دانلود رایگان مجموعه کتاب های Speak Now

آیا می خواهید مهارت اسپیکینگ خود را به صورت حرفه ای تقویت کنید؟ یکی از بهترین مراجع برای این کار مجموعه کتاب های Speak Now است. این کتاب ها براساس موضوعات مهم و کاربردی به آموزش مکالمه زبان انگلیسی در تمامی سطوح زبان پرداخته است. مجموعه کتاب های مکالمه زبان انگلیسی Speak Now شامل ۴ جلد کتاب می باشد که از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل خواهد شد و شما با استفاده از این سری کتاب ها می توانید مکالمه خود را به خوبی بهبود بخشیده و به سطح مناسبی از مکالمه در زبان انگلیسی دست یابید.

هر کتاب از مجموعه Speak Now شامل 32 درس دو صفحه ای با موضوعات متنوع در زندگی روزمره و کاری می باشد. در این پست، منابع کتاب های Speak Now 1,2,3,4 به طور کامل بر روی سایت قرار گرفته است که شامل کتاب های دانش آموز، کتاب کار، فایل های صوتی و فایل های ویدیویی می باشد.

هم اکنون به صورت رایگان از آیلتس مترز!

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

7 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان مجموعه کتاب های Speak Now»

  1. با سلام و سپاس
    صمیمانه از تلاش ارزشمندتان برای تهیه مناسب منابع درسی ارزشمند بصورت رایگان تشکر کرده و آرزوی توفیق هرچه بیشتر شما عزیزان خدمتگزار را از درگاه خداوند متعال ارزومندم.موفق وموئید باشید.
    ارادتمند شما
    علی

  2. ببخشید برای اینکه بتونم pdf از طریق ocr به فرمت تکست تبدیل کنم نیازمند رمز هست امکانش هست رمز بگویید یا نسخه text format pdf قرار دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 3.7 / 5. تعداد امتیازات: 18