IELTSMatters

دانلود رایگان ویرایش دوم کتاب دوم مجموعه 4000 واژگان ضروری زبان انگلیسی

دانلود رایگان ویرایش دوم کتاب دوم مجموعه 4000 واژگان ضروری زبان انگلیسی

اگر قصد دارید تا مجموعه ای را برای یادگیری واژگان انتخاب کنید که به راحتی 90 درصد واژگان ضرورس مکالمات روزمره را در اختیار شما قرار دهد مجموعه کتاب های 4000 Essential English Words را بدون شک باید بهترین انتخاب برای شما معرفی کرد. این مجموعه، مجموعه ای شش جلدی است که برای آشنایی زبان آموزان با لغات پر کاربرد زبان انگلیسی تالیف و طراحی شده. واژگان این کتاب با دقت فراوان و بر پایه مطالعات دقیق انتخاب و تقریبا اکثر مکالمات عادی و یا حتی نیمه تخصصی زبان انگلیسی را شامل می شوند. شیوه متعارف این مجموعه از کتابها دقیقاً به همان شکل کلاسیک کتابهای لغت تنظیم شده که برمبنای آن پس از تلفظ کلمه، معنای آن و سپس مثالهایی ارایه شده است.

هر یک از این کتاب ها مشتمل بر ۳۰ درس است و در هر درس ۲۰ واژه قرار داده شده. در این کتاب ها روش آموزش لغات به این شکل است که ابتدا واژه ای آورده می شود و بعد از آن برای تثبیت واژه جمله ای هم به عنوان مثال بیان می شود . برای هر لغت تصویر کوچکی در نظر گرفته شده که می تواند به تثبیت واژگان در حافظه بلند مدت کمک کند. در پایان هر درس نیز یک داستان با استفاده از لغات جدید ارایه شده و برخی از لغاتی که در دروس قبلی آموزش داده شده است مجدداً گنجانیده شده و این موضوع شما را با کاربرد لغات در جمله و مکالمه ها آشنا می کند و تاثیر بیشتری بر یادگیری شما خواهد داشت.

هم اکنون می توانید کتاب دوم این مجموعه ارزشمند را به صورت رایگان از آیلتس مترز دریافت کنید!

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

5 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان ویرایش دوم کتاب دوم مجموعه 4000 واژگان ضروری زبان انگلیسی»

  1. سلام . میشه بگید سریال کد کتاب 4000لغتویرایش دوم. کجای کتاب هست؟ می‌خوام اپش رو فعال کنم . نمی‌دونم کد از کجا بیارم.ممنونم جواب بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 3.9 / 5. تعداد امتیازات: 21