IELTSMatters

دانلود رایگان ویرایش دوم کتاب The Ultimate Phrasal Verb Book

دانلود رایگان ویرایش دوم کتاب The Ultimate Phrasal Verb Book

با کتاب “The Ultimate Phrasal Verb Book” در نسخه دوم از Barron’s، به تفصیل و با اطلاعات گسترده به دنیای پیچیده افعال عبارتی وارد می‌شوید. این کتاب جامع و کاربردی به شما امکان می‌دهد تا از افعال عبارتی با اطمینان استفاده کنید و زبان انگلیسی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

ویژگی‌های کلیدی:

  1. جامعیت در پوشش: با به‌روزرسانی و گسترش محتوا، این نسخه دوم از کتاب “The Ultimate Phrasal Verb Book” همه جوانب افعال عبارتی را پوشش می‌دهد، از ساده تا پیچیده.
  2. توضیحات روشن و واضح: توضیحات دقیق و واضح به شما کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم پیچیده افعال عبارتی را درک کنید و از آنها به درستی استفاده کنید.
  3. مثال‌های فعال: با ارائه مثال‌های زیاد و متنوع، این کتاب به شما این امکان را می‌دهد که افعال عبارتی را در زمینه‌های مختلف و با تنوع بالا بیاموزید.
  4. جزئیات گرامری: با معرفی جزئیات گرامری هر افعال عبارتی، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به طور کامل درک کنید چگونه از آنها در مکالمات خود بهره‌مند شوید.
  5. منبع اطلاعاتی برای هر سطح: چه شما در حال یادگیری اولین افعال عبارتی خود هستید یا تجربه زبانی دارید، این کتاب با پوشش گسترده و اطلاعات تنظیم‌شده، یک منبع طلایی برای ارتقاء مهارت‌های زبانی شماست.

“The Ultimate Phrasal Verb Book” نسخه دوم از Barron’s، نه تنها یک کتاب آموزشی است، بلکه یک راهنمای جامع و حرفه‌ای برای استفاده بهینه از افعال عبارتی در زبان انگلیسی.

هم اکنون به صورت رایگان از آیلتس مترز!

تعداد صفحات کتاب:333

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 3.4 / 5. تعداد امتیازات: 29