IELTSMatters

دانلود رایگان ویرایش پنجم کتاب های Interchange 5th Edition

دانلود رایگان ویرایش پنجم کتاب های Interchange 5th Edition

مجموعه کتاب های آموزشی Interchange را باید یکی از مشهورترین و بهترین منابع آموزشی زبان انگلیسی در کشورهای غیر انگلیس زبان بدانیم. این مجموعه ارزشمند دارای کامل ترین ابزار برای یادگیری بهتر شما است، همچنین فایل های صوتی و PDF بصورت دسته بندی شده جهت دانلود در همین پست قرار داده شده است که تمامی مهارت ها را تقویت می کند. این مجموعه دارای ساختار بسیار ساده جهت آموزش به دانش آموزان می باشد. مجموعه فوق جدیدترین چاپ یعنی ویرایش پنجم می باشد. این مجموعه در تمامی آموزشگاه های زبان انگلیسی تدریس می شود و همچنین دارای 4 سطح می باشد.

ساختار انعطاف پذیر دروس مربوط به مجموعه Interchange باعث می‌شوند که مدرسین بتوانند با در نظر گرفتن سطح و قدرت یادگیری زبان آموزان سلسله دروس مربوط به کلاس را تقویت کنند و از آنها استفاده نمایند. تمرکز اصلی دوره آموزش Interchange بر روی مهارت مکالمه و همچنین مهارت شنیداری زبان آموزان می باشد. با استفاده از دوره Interchange زبان آموزان با مهمترین مکالمات مربوط به دنیای واقعی به بهترین شکل ممکن آشنا شده و می‌توانند از آنها استفاده کنند.

هم اکنون به صورت رایگان از آیلتس مترز!

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

24 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان ویرایش پنجم کتاب های Interchange 5th Edition»

  1. سلام و خسته نباشید واقعا دست شما درد نکنه شما سهم عظیمی در یادگیری زبان انگلیسی ایفا میکنید

  2. باسلام ، با وضعیت معیشت و مشکلات مالی که مردم امروزه واسه حداقل ها دست و پنجره نرم میکنند تا بتونن پاسخ کمترین ها رو واسه فرزندانشون بدن این کار شما در جهت علم آموزی و رشد فرهنگ و ارتقاء سطح علمی کشور بسیار بسیار بزرگ هستش و واقعا جای تقدیر و تشکر داره ، به نوبه خودم و همه اون کسانی که از این طریق احتیاجات خودشون و فرزندانشون رو تهیه میکنند واستون سلامتی ، طول عمر و سرافرازی میخوام و امیدوارم هزارها برابرش رو خدا بهتون پاداش بده . از همه تلاش ها و محبت شما تیم محترم سپاسگزارم با آرزوی بهترین ها برای شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 3.5 / 5. تعداد امتیازات: 24