IELTSMatters

دانلود رایگان کتاب داستان The Black Cat

دانلود رایگان کتاب داستان The Black Cat

درباره کتاب

گربه سیاه (به انگلیسی:Black Cat) نام داستان کوتاهی از نویسنده آمریکایی ادگار آلن پو است. در ۱۹ اگوست ۱۸۴۳ این داستان برای اولین بار توسط انتشارات “Saturday Evening Post” چاپ شد. این داستان از لحاظ شخص تعریف‌کننده و حالت روانی راوی، با کتاب قلب رازگو پو مقایسه می‌شود. در هردوی این داستان‌ها، قاتل (راوی) جسد قربانی را در جای بسیار خوبی مخفی می‌کند و احساس آسودگی خاطر می‌کند؛ در حالی که به طوری ناگهانی و توسط عاملی غیر منتظره که به خاطر کار خودش به وجود آمده است، رازش برملا می‌شود.

خلاصه داستان

روایت کننده به ما می گوید که در همان سالهای اولیه او عاشق حیوانات بوده است. او به همراه همسرش حیوانات خانگی زیادی مثل گربه سیاه بزرگ به نام پلوتو دارند. این گربه علاقه خاص روایت کننده و بلعکس است. دوستی دوطرفه آنها برای چندین سال به طول می انجامد تا وقتی که روایت کننده الکلیمی شود. یک شب بعد از آمدن به خانه با حالت مست، او متوجه می شود که گربه از او دوری می کند، وقتی که او می خواهد آن را بگیرد گربه وحشت زده روایت کننده را گاز می گیرد و در همان لحظه او حیوان را می گیرد و چشمان گربه را در می آورد.

The narrator tells us that from an early age he has loved animals. He and his wife have many pets, including a large black cat named Pluto. This cat is especially fond of the narrator and vice versa. Their mutual friendship lasts for several years, until the narrator becomes an alcoholic. One night, after coming home intoxicated, he believes the cat is avoiding him. When he tries to seize it, the panicked cat bites the narrator,

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان کتاب داستان The Black Cat»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 3.6 / 5. تعداد امتیازات: 7