IELTSMatters

دانلود رایگان کتاب 202 Useful Exercises for IELTS

دانلود رایگان کتاب 202 Useful Exercises for IELTS

ماژول:جنرال و آکادمیک

با کتاب “202 تمرین مفید برای آیلتس” به سفری در جهت موفقیت در آزمون آیلتس خواهید پرداخت. این راهنمای جامع به دقت طراحی شده تا شما را با طیف وسیعی از تمرینات در بخش‌های مختلف آزمون IELTS آشنا کند و اطمینان حاصل کند که شما برای کسب نتایج موفق آماده‌اید.

ویژگی‌های کلیدی:

  1. پوشش جامع: این کتاب همه چهار بخش آزمون آیلتس – شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن را پوشش می‌دهد. هر تمرین به منظور تقویت مهارت‌های خاصی طراحی شده است که برای موفقیت در این بخش‌ها ضروری است.
  2. تقویت مهارت‌ها: تمرینات به صورت استراتژیک برگزیده شده‌اند تا مهارت‌های زبانی شما را تقویت دهند؛ از گرامر و واژگان گرفته تا درک مطلب و تلفظ.
  3. تمرینات واقعی: تمرینات با قالب و سطح دشواری سوالات واقعی آزمون آیلتس همخوانی دارند، به شما فرصتی واقعی برای تمرین می‌دهند. این کمک می‌کند که با ساختار آزمون آشنا شده و روز آزمون با اعتماد به نفس مواجه شوید.
  4. پاسخ‌ها و توضیحات: کتاب شامل یک کلید پاسخ با توضیحات دقیق است تا شما بتوانید دلیل هر پاسخ صحیح را درک کنید. این کمک می‌کند تا خودارزیابی کنید و بهبودهای هدفمندی داشته باشید.
  5. توسعه مهارت‌های شنیداری و گفتاری: توجه خاص به بخش‌های شنیداری و گفتاری شده است؛ تمریناتی که بر بهبود توانایی شنیدن انگلیسی، پاسخگویی مؤثر و ابراز افکار با اعتماد به نفس تمرکز دارند.
  6. ارتقاء نوشتاری: از ساختارهای مقاله تا پاسخ به تسک‌های نوشتاری، کتاب تمریناتی دارد که بر اجزای کلیدی در بخش نوشتاری آزمون IELTS تأکید می‌کند. با یادگیری نحوه ابراز افکار به صورت مرتب و مهارت در نوشتار، مهارات شما تقویت می‌شود.
  7. گسترش دایره‌واژه: تمرینات شامل انواع فعالیت‌های افزایش دایره‌واژه است تا اطمینان حاصل شود که شما با تنوع وسیع از کلمات و اصطلاحات ضروری برای هر دو بخش نوشتاری و گفتاری آشنا هستید.

“202 تمرین مفید برای آیلتس” تنها یک کتاب تمرینی نیست؛ بلکه یک ابزار جامع و حرفه‌ای برای آماده‌سازی آیلتس شماست. با تقویت مهارت‌های خود، پیشگامی بر چالش‌ها و با استفاده از تمرینات و نکات ارزشمند این کتاب، با اطمینان به آزمون آیلتس مراجعه کنید.

هم اکنون به صورت رایگان از آیلتس مترز!

تعداد صفحات کتاب:129

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 3.1 / 5. تعداد امتیازات: 26