IELTSMatters

دانلود رایگان کتاب Oxford Listening and Speaking in IELTS

دانلود رایگان کتاب Oxford Listening and Speaking in IELTS

ماژول:جنرال و آکادمیک

منابع نشریه آکسفرد همیشه جزءبهترین منابع آموزش زبان انگلیسی بوده و هست. در این بخش نیز قصد داریم یکی از منابع خوب این انتشارات موفق را که برای 2 مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ طراحی شده است به شما زبان آموزان دقیق تقدیم کنیم. کتاب شگفت انگیز Listening and Speaking in IELTS می تواند کتاب بسیار خوبی برای آمادگی 2 مهارت ذکر شده در آزمون آیلتس باشد. در این کتاب تمام نکات لازم مربوط به بخش Listening و همینطور Speaking آموزش داده شده که می تواند به صورت خود خوان مورد استفاده قرار بگیرد.

شایان است در این کتاب ارزشمند تست های استانداردی نیز برای زبان آموزان قرار داده شما که شما را کاملا با آزمون آیلتس آشنا میکند.هم اکنون از آیلتس مترز

  دانلود با لینک مستقیم از سرور اصلی سایت

  پسورد فایل های زیپ: www.ieltsmatters.com
برای باز کردن فایل های زیپ حتما از جدید ترین نسخه نرم افزار WinRar استفاده کنید

Email
Telegram
Print

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

3 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان کتاب Oxford Listening and Speaking in IELTS»

  1. ممنون از بابت فایلهلتون. توی این زمانه ای که هیچ کس برای آدم یه قدم بر نمی داره کار شما ارزشمنده واقعا. بدون چشمداشت خیلی از فایلهارو در اختیار همه میذارید. ممنون.

    1. مدیر آیلتس مترز

      سلام و دورد
      ممنون از کامنت و انرژی مثبتی که فرستادید،انشالله در آینده بتونیم برای شما زبان آموزان عزیز مثمر ثمر تر و مفید تر واقع بشیم.البته با حمایت و همراهی شما

  2. کتابهای دانشگاه آکسفورد بهترین هست چون لهجه بریتیش در لیسنیگ هست ولی از کتابهای کمبریج خوشم نمیاد لهجه کره ای انگلیسی هست . لهجه بریتیش زیبا هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این محصول امتیاز بدهید

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد امتیازات: 16