تبلیغات

معرفی کامل منابع اصلی آزمون ارشد و دکتری

منابع قبولی در رشته‌های مختلف ارشد و دکتری هر کدام انبوهی از کتاب‌ها و صفحات هستند که واقعاً مطالعه همه آن‌ها در مدت زمان کوتاه منهی به کنکور به نظر کار عاقلانه‌ای نمی‌رسد. اما نگران نباشید در تمام رشته‌ها منابع خلاصه که کلیه موضوعات مربوط به کنکور را پوشش دهد در دسترس شما هست.

منابع آموزش ارشد و دکتری ویژه پرمشغله‌ها

شاید بسیاری از پرمشغله‌ها به فکر مدارک غیردانشگاهی باشند، اما آیا واقعاً این مدارک به اندازه مدارک دانشگاهی اعتبار دارند، پاسخ این سوال واضح است. اما چرا پرمشغله‌ها به سراغ مدارک دانشگاهی و کنکور ارشد و دکتری نمی‌روند ؟

احتمالاً فکر می‌کنند که شانس قبولی ندارند ! یا وقت نمی‌شود که منابع اصلی را بخوانند. اما با دسترسی شما به منابع ارشد و منابع دکتری کلیه رشته ها، مشکل پرمشغله‌ها به سادگی حل می‌شود.

چطور پرمشغله‌ها رتبه برتر می‌شوند

موسسه ماهان، هر سال، برنامه زنده تلویزیونی دارد که در آن رتبه‌های برتر سال‌های گذشته را که اتفاقاً همگی هم دانشجوی همین موسسه بوده‌اند، برای توضیح درباره روش قبولی‌شان دعوت می‌کند. موارد زیر نکاتی است که همه آن‌ها روی آن تاکید داشتند :

  • منابع خلاصه‌ای که تمام سوالات کنکور را پوشش دهد
  • مشاوره و برنامه‌ریزی آموزشی درست
  • اساتید باتجربه که بر روی سوالات کنکور اشراف دارند
  • روش‌های آموزشی ویژه پرمشغله‌ها

فرمول قبولی در کنکور ارشد و دکتری برای پرمشغله‌ها ؟

این فرمول قبولی مختص موسسه ماهان است که در تحصیلات تکمیلی هر ساله آمار شگف آوری از پرمشغله‌هایی دارد که رتبه برتر شده‌اند. آمارهای قبولی سازمان سنجش نشان می‌دهد که عمده پذیرفته شدگان آزمون ارشد و دکتری از خدمات موسسات تحصیلات تکمیلی استفاده کرده‌اند و در این بین موسسه ماهان با بیشترین تعداد قبولی هر سال در اکثر رشته‌ها پیشتاز است.

آن طور که در سایت ماهان نوشته شده است، منابع اختصاصی ارشد و دکتری و کلاس‌های آنلاین که در سراسر کشور در دسترس دانشجویان است، ضمن ایجاد عدالت آموزشی، توانسته است همواره میزبان رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف باشد. بنابراین ظاهراً فرمول قبولی را باید در کلاس‌های آنلاین و منابع اختصاصی ماهان برای قبولی در آزمون ارشد و دکتری پیدا کنیم.

برای ارتباط با موسسه ماهان می‌توانید با شماره 0218506 تماس بگیرید و یا از سایت mahan.ac.ir دیدن فرمایید.

 

 

 

**  این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است و آیلتس مترز  مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

بهترین و پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون
بهترین و پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا