تبلیغاتهمه

6 دلیل برای اینکه آموزش آنلاین زبان موثرتر از آموزش حضوری است

آموزش آنلاین زبان انقلابی در آموزش در مدارس و مشاغل ایجاد کرده است و به دانش آموزان و کارمندان این امکان را می دهد تا با سرعت خود در فضایی راحت یاد بگیرند. وقتی صحبت از انتقال مواد آموزشی می شود، واضح است که آموزش آنلاین نقش مهمی در آینده آموزش خواهد داشت.

در این مطلب 6 دلیل که چرا یادگیری آنلاین زبان می تواند موثرتر از ثبت نام در دوره های آموزشی حضوری زبان انگلیسی باشد را برای شما آورده ایم.

 

6 دلیل برای اینکه آموزش آنلاین زبان موثرتر از آموزش حضوری است:

 

  1. دانش آموزان نسبت به کلاس های استاندارد دانش بیشتری کسب می کنند
    به گفته IBM، دانش‌آموزان در دوره‌های آموزش آنلاین زبان که محتوای چندرسانه‌ای را در خود جای داده‌اند، پنج برابر بیشتر از دانش‌آموزان کلاس‌های حضوری سنتی، مطالب را یاد می‌گیرند.

از آنجایی که دوره های آنلاین زبان به زبان آموزان کنترل کامل بر مطالعات خود می دهد، آنها می توانند با سرعت خود کار کنند. دانش آموزان به طور متوسط سریعتر کار می کنند و اطلاعات بیشتری را در دوره های آنلاین زبان جذب می کنند.

 

  1. آموزش آنلاین زبان میزان ماندگاری بالاتری دارد
    بسیاری از دوره های آفلاین برای حفظ علاقه دانشجویان در طول ترم تلاش می کنند. این مورد در مورد آموزش آنلاین صادق نیست. محتوای چندرسانه‌ای جذاب‌تر، انعطاف‌پذیری بیشتر در نحوه استفاده افراد از برنامه درسی، و احتمال پایین‌تر تضاد کلاس‌ها با دیگر بخش های زندگی روزمره، همگی از عوامل کمک‌کننده به رشد میزان ماندگاری بالاتر هستند.

 

  1. یادگیری آنلاین زبان به تعهد زمانبر کمتری نیاز دارد
    بر اساس تجزیه و تحلیل براندون هال در مورد آموزش آنلاین زبان در محیط کار، افراد 40 تا 60 درصد زمان کمتری را برای این نوع یادگیری نسبت به یک محیط کلاسی سنتی صرف می کنند.

همچنین شایان ذکر است که اکثر گزینه‌های آموزش آنلاین به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند که زمان دوره خود را به هر نحوی که مناسب می‌دانند تقسیم کنند. آنها نیازی ندارند که بتوانند زمان زیادی را به دوره اختصاص دهند، فقط نیم ساعت در روز در زمان استراحت ناهار کافی است.

 

آیا دوست دارید که فقط با روزی نیم ساعت مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید؟ اینجا را بخوانید.

 

  1. ارزیابی های مکرر می تواند به کاهش حواس پرتی کمک کند
    یکی از مزایای دوره های آنلاین زبان این است که ارزیابی می تواند به یک فرآیند مداوم تبدیل شود. این خبر فوق‌العاده‌ای برای زبان آموزان است، زیرا در هم آمیختن محتوای چندرسانه‌ای و مواد آموزشی با امتحانات کوتاه منظم می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا تعامل بیشتری داشته باشند.

در واقع، محققان هاروارد دریافتند که اتخاذ این امتحانات کوتاه و منظم باعث کاهش حواس پرتی دانش آموزان، چهار برابر شدن یادداشت برداری و افزایش یادآوری کلی محتوا می شود.

همچنین شایان ذکر است که هر چه دانش آموزان بیشتر مورد ارزیابی قرار گیرند، مربیان آنها بهتر می توانند پیشرفت آنها را دنبال کنند.

 

  1. آموزش آنلاین یک گزینه سازگارتر با محیط زیست است
    یادگیری آنلاین نه تنها برای دانش آموزان موثرتر است، بلکه برای محیط زیست نیز بهتر است. طبق تحقیقات دانشگاه آزاد انگلستان، دوره‌های آنلاین زبان نسبت به دوره‌های حضوری سنتی ۹۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند و ۸۵ درصد CO2 کمتری برای هر دانشجو آزاد می‌کنند.

در نتیجه آموزش آنلاین زبان و مطالب چند رسانه ای به ابزارهای آموزشی مؤثرتری تبدیل می شوند. افراد و کسب و کارها می توانند از کمک به محیط زیست و پایبندی به اهداف محیطی شخصی خود با تشویق و مشارکت با این شکل از یادگیری زبان انگلیسی سود ببرند.

 

  1. به کارمندان کمک می کند کارآمدتر کار کنند
    طبق یک مطالعه اخیر، شرکت هایی که روش های آموزشی آنلاین را اتخاذ می کنند، 26 درصد درآمد بیشتری به ازای هر کارمند دارند. از آنجایی که آموزش آنلاین به کارکنان کمک می کند فرصت های رشد حرفه ای خود را گسترش دهند، این یک موقعیت برد-برد است.

کارمندان احساس قدردانی بیشتری خواهند کرد، که منجر به نرخ جابجایی کمتری خواهد شد، زیرا احتمال استعفای آنها برای شغل دیگری به دلیل فقدان آموزش با کیفیت و کارآمدتر کمتر است.

 

 

 

در نتیجه

آموزش آنلاین زبان به این زودی ها متوقف نخواهد شد. با افزایش تعداد افراد صاحب رایانه و تلفن همراه در سراسر جهان، آموزش زبان بادوام تر و قابل دسترس تر می شود. سرعت اتصال به اینترنت در حال بهبود است و امکان استفاده از روش های آموزشی چندرسانه ای بیشتری را فراهم می کند.

یک موسسه آموزش آنلاین زبان به روز و خلاق می‌تواند نیازهای هر یک از این اولویت‌های یادگیری را برآورده کند، زیرا همه اینها به طراحی دوره ها مربوط می‌شود و نه به روش تحویل.

 

دوره‌های آموزشی مرداد کالج دارای محتوای چند رسانه‌ای با کیفیت بالا، حالت‌های متنوع ارزیابی، گیمیفیکیشن و پشتیبانی زبان آموز برای افزایش یادگیری دانش‌آموز و ایجاد تجربه‌ای نوآورانه و تقریباً فراگیر است. مثل همیشه، یادگیری درگیر کردن یادگیرنده است.

در کلاس ها و دوره های مرداد کالج به زبان آموزان مهارت‌هایی مثل تحقیق حرفه‌ای در حوزه یادگیری زبان انگلیسی و تقویت هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی آموزش داده می شود و این فرصت رو دارین که زیر نظر اساتید حرفه‌ای آموزش زبان انگلیسی آموزش ببینید، تمرین و رفع اشکال کنید، مهارت‌های زبان انگلیسی رو یاد بگیرید و بدون اتلاف وقت به هدف موردنظرتون برسین.

 

در مدرسه آنلاین مرداد کالج، ما طیف وسیعی از کلاس های انگلیسی آنلاین با هدایت مستقیم مربی را ارائه می‌دهیم. دوره های تخصصی انگلیسی عمومی، مکالمه خصوصی، مهارت های آزمون آیلتس و انگلیسی تجاری. برای مثال در دوره مکالمه خصوصی مرداد کالج به تمامی نیازهای یک زبان آموز، به صورت مستقل و بدون نیاز به همراه پاسخ داده شده است.

 

ویژگی های این دوره:

  • 2 محور اصلی این دوره یادگیری واژگان و ساختارهای سازنده زبان انگلیسی است
  • تولید جملات و محتوای زبانی در زمان های حال/گذشته/آینده
  • شناخت ساختار استاندارد جملات
  • تولید و کاربرد انواع جملات مجهولی/شرطی/مودال و …
  • شناخت کامل انواع پسوندها،پیشوندها،الگوهای فعلی
  • تسلط و استفاده از انواع جملات ترکیبی و پیچیده
  • مشاوره پیش از دوره
  • پشتیبانی آموزشی
  • منابع اختصاصی استاد بر اساس نیاز زبان آموز
  • واژگان و دستور زبان طبقه بندی شده در بیش از پنجاه موضوع مختلف
  • شهریه مناسب
  • ….

 

برای دریافت جزئیات بیشتر و شرکت در هر یک از دوره های جامع زبان انگلیسی مرداد کالج روی این لینک بزنید.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره ها می‌توانند از طریق سایت مرداد کالج فرم تعیین سطح و ثبت‌نام را تکمیل نمایند.

 

تجربیات خودتون رو از یادگیری زبان انگلیسی در موسسات آموزش زبان آنلاین با ما به اشتراک بگذارید.

 

**  این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است و آیلتس مترز  مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات 4.8 / 5. تعداد امتیازات: 29

بهترین و پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون
بهترین و پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا