همه

چطور در سریع ترین زمان ممکن برای آزمون آیلتس آماده شویم!

آماده شدن برای آزمون بین المللی آیلتس می تواند دلهره آور باشد و شما را در مورد اینکه از کجا شروع کنید به شدت غرق می کند، به همین دلیل قصد داریم تا شما را با مجموعه ای از مراحل مفید برای آمادگی سریع در آزمون آیلتس آشنا کنیم

مقدمه

یکی از مشکلات اصلی برخی از زبان آموزان آمادگی سریع برای این آزمون می باشد. گاهی اوقات زمان شما زبان آموزان عزیزبرای گذراندن دوره آمادگی آزمون آیلتس محدود می باشد ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا چند روش بسیار کاربردی را برای آمادگی سریع در آزمون آیلتس مطرح کنیم که به جرات می توان گفت خیلی به شما کمک می کند. ما می دانیم که آزمون آیلتس برای آینده شما بسیار مهم و حیاتی می باشد ، لذا بهترین نکات را به شما آموزش می دهیم تا در این آزمون موفق شوید.

آمادگی سریع در آزمون آیلتس

بدون شک آمادگی سریع در آزمون آیلتس کاری دشوار می باشد اما غیر ممکن نیست. برای آمادگی در مدت کوتاه برای آزمون آیلتس مراحل زیر می تواند برای شما زبان آموزان عزیز مفید باشد.

در یک آزمون تمرینی شرکت کنید

آمادگی خود را با انجام یک آزمون تمرینی برای شروع و شناسایی نقاط ضعف خود امتحان کنید. این بخش مهمی در آماده سازی اولیه شماست که به تعیین نقاط قوت و ضعف شما کمک می کند. نه تنها لازم است نقاط ضعف خود را بهبود بخشید، بلکه به همان اندازه ضروری است که نقاط قوت خود را برای ایجاد یک پایه محکم برای شرکت در آزمون تقویت کنید.

با این حال، اگر برای خودداری از این اشتباهات تلاش می کنید یا نمی توانید آنها را به وضوح شناسایی کنید، قطعاً به یک متخصص در کنار خود نیاز دارید. اکثر متقاضیان آزمون IELTS، گذراندن دوره آمادگی آیلتس را یکی از ساده ترین راه ها برای نزدیک شدن به آزمون می دانند، زیرا تمرکز آن تنها بر آماده سازی شما برای آزمون آیلتس است. مرکز تخصصی آیلتس مترز همواره آماده ارائه خدمات در زمینه ارائه منابع کاربردی با هدف آمادگی داوطلبین می باشد. 

فرمت آزمون را درک کنید

قبل از شروع تمرین، بسیار مهم است که بدانید از فرمت آزمون چه انتظاری دارید. با مرور محتوای آزمون و همچنین انواع سوالات و تکالیف هر بخش با آن آشنا شوید. به یاد داشته باشید که رمز موفقیت در هر امتحانی و نه فقط آیلتس، آشنایی کامل با الگو و قالب آزمون است.

از محدودیت های زمانی امتحان آگاه باشید

هرچه درک واضح تری در مورد ساختار آزمون ایجاد کنید، شانس شما برای تکمیل موفقیت آمیز آن در بازه زمانی اختصاص داده شده بیشتر است. آماده سازی خود را تحت شرایط زمان بندی شده انجام دهید تا به سرعت آزمون عادت کنید. به یاد داشته باشید که آزمون آیلتس دارای محدودیت زمانی است و شما فقط برای هر بخش زمان در اختیار خواهید داشت. اگر نمی توانید بخش ها را در زمان اختصاص داده شده تکمیل کنید یا اگر به دلیل فشار زمان نمی توانید بر این اساس تمرکز کنید؛ لازم است تمرین بیشتری داشته باشید. تمام آمادگی‌هایی که در کلاس‌های یک دوره آمادگی انجام می‌شود، تحت شرایط زمان‌بندی شده یکسان امتحان انجام می‌شود، بنابراین شما برای سرعت آزمون آیلتس آماده هستید.

توانایی های انگلیسی و استراتژی های آیلتس خود را توسعه دهید

یکی از بزرگترین اشتباهات دانش آموزان این است که فقط روی آیلتس تمرکز می کنند. آنها تست های تمرینی آیلتس زیادی را انجام می دهند اما فراموش می کنند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. به این ترتیب، انتظار می رود زبان انگلیسی شما در سطح بالایی باشد. به خاطر داشته باشید که یادگیری آیلتس یک فرآیند است. مرکز تخصصی زبان هیراد با کادری مجرب و کارآزموده با سابقه موفقیت در آموزش هزاران داوطلب آزمون IELTS به شما در توسعه زبان انگلیسی و استراتژی های آیلتس کمک کند.

گوش دادن به زبان انگلیسی در آزمون IELTS

چند کار هنگام گوش دادن به زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست که آزمون آیلتس سخت است و بخش شنیداری تفاوتی ندارد. شما باید به 40 سوال در طول 4 صوت ضبط شده پاسخ دهید. ضبط ها فقط یک بار پخش می شوند. سوالات معمولا عبارتند از تکمیل جمله، تکمیل خلاصه، تکمیل فرم و چند گزینه ای. گم شدن در حین مکالمه تعجب برانگیز نیست، اما باید سریع بهبود پیدا کنید وگرنه تمام سوالات آن تکلیف را پس از آن از دست خواهید داد. این یک فاجعه خواهد بود. به این ترتیب، درک نحوه پیگیری یک مکالمه، حتی اگر چیزی را از دست دادید، و اینکه چگونه می توانید برای ادامه پاسخ دادن به سؤالات بعدی، بازیابی کنید، ضروری است. همچنین از شما انتظار می رود بسته به نوع سوال، نوع اطلاعاتی را که باید ارائه دهید، درک کنید. آیا این یک شماره، یک نام یا یک آدرس است؟

طیف گسترده ای از مهارت های خواندن را توسعه دهید

تنها هدف بخش خواندن، آزمایش طیف گسترده ای از مهارت های خواندن است. خواندن برای اصل، خواندن برای ایده های اصلی، خواندن برای جزئیات، سرسری، درک استدلال منطقی، و شناخت نظرات، نگرش ها و هدف نویسندگان. شرکت کنندگان در آزمون باید پاسخ های کوتاه، اطلاعات مطابقت، جملات کامل، سرفصل های مطابقت یا برچسب های کامل نمودار را ارائه دهند. اطمینان حاصل کنید که تمرین شامل طیف گسترده ای از سوالات است تا به هر یک از آنها عادت کنید. زمان بندی در بخش خواندن ضروری است و شما به سادگی وقت نخواهید داشت چندین بار متون را مرور کنید. استراتژی هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از این وضعیت اجتناب کنید. به عنوان مثال، نحوه بررسی متن و نوع اطلاعاتی که باید روی آن تمرکز کنید.

در زبان انگلیسی غرق شوید

در کنار آمادگی آزمون، خود را تا جایی که می توانید در معرض زبان قرار دهید. مطالبی که شما را به زبان انگلیسی علاقه مند می کند بخوانید، مجلات آنلاین یا وبلاگ ها می تواند مکان خوبی برای شروع باشد. هر روز مقداری انگلیسی بنویسید، با نوشتن یک دفتر خاطرات، داشتن یک وبلاگ یا برقراری ارتباط با یک جامعه آنلاین مانند افرادی در یک گروه فیس بوک که علاقه مشترکی با شما دارند. به سخنرانان بومی که با یکدیگر صحبت می کنند گوش دهید و در صورت امکان به آن بپیوندید. تکنیک “سایه زدن” را امتحان کنید. این شامل تکرار آن چیزی است که کسی به زبان انگلیسی گفته است. این به تلفظ، لحن و استرس کمک می کند. به خاطر داشته باشید که خودآموزی تا زمانی امکان پذیر است که متعهد باشید و کسی را پیدا کنید که بتواند به شما بازخورد بدهد.

مرکز تخصصی آیلتس مترز در طی سال های گذشته تلاش داشته تا بهترین منابع را برای شرکت در آزمون اصلی IELTS به شما زبان آموزان عزیز ارائه دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت ما به آدرس IELTSMatters.com و پیج اینستاگرام به آدرس @ielts_matters از جدید ترین کتاب ها و آموزش های آنلاین مطلع شوید.

همچنین شما عزیزان می توانید از پکیج اختصاصی آیلتس مترز برای آمادگی این آزمون هم که به تازگی نسخه دانلودی آن نیز در آیلتس مترز موجود شده است، استفاده کنید:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

بهترین و پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون
بهترین و پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا